دانلود آهنگ جدید فقط عشق تو میتونه جون بده به این تن خستم از حمید عسکری

به وبلاگ سایت مطالب جالب و زیبا در مورد آشپزی و بیوگرافی بازیگران و تعبیر خواب خوش آمدید

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید فقط عشق تو میتونه جون بده به این تن خستم از حمید عسکری

دانلود آهنگ جدید فقط عشق تو میتونه جون بده به این تن خستم از حمید عسکری

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بنام آغوش تو از ترنج موزیک

Download  Music Hamid Askari – Aghoshe To

ترانه و آهنگ : حمید عسکری , تنظیم : میلاد اکبری

برای دانلود آهنگ فقط عشق تو میتونه جون بده به این تن خستم به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید حمید عسکری بنام آغوش تو :

اسم تو که میاد هنوزم قلب من میلرزه کم

نشده از عشقت دور نبودی از قلب من یک لحظه

حرف تو که میشه بی هوا دلم واسه تو تنگ میشه

قلبت پیش منه که من اینجوری هنوزم بی تابم

♫♫♫♫♫

به شوق اینکه توی خوابمی هر شب میخوابم

این خود عشقه که تو خوابم اسمتو میارم

فقط عشق تو میتونه جون بده به این دل خستم

چه حسی بهتر از اینکه اینجوری به تو وابستم

صدام که میکنی عشقم تازه میفهمم عاشق کی هستم

فقط عشق تو میتونه جون بده به این تن خستم

♫♫♫♫♫

چه حسی بهتر از اینکه اینجوری به تو وابستم

صدام که میکنی عشقم تازه میفهمم عاشق کی هستم

آغوشتو وا کن محتاج گرمای تنت میشم

این عشقو باور کن اگه بخوای عاشق ترم میشم

عاشق ترم میشم

♫♫♫♫♫

فقط عشق تو میتونه جون بده به این تن خستم

چه حسی بهتر از اینکه اینجوری به تو وابستم

صدام که میکنی عشقم تازه میفهمم عاشق کی هستم

♫♫♫♫♫

فقط عشق تو میتونه جون بده به این تن خستم

چه حسی بهتر از اینکه اینجوری به تو وابستم

صدام که میکنی عشقم تازه میفهمم عاشق کی هستم

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بنام فقط عشق تو میتونه جون بده به این تن خستم





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ های جدید , دانلود آهنگ حمید عسکری ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 29 فروردين 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی